GRATTIS MIN JIM!

Idag blir min gubbe 29år! Shit, nu är han gammal asså.. ;) haha..

Dagen började iaf med frukost på sängen. Men smörgåsar, te, tända ljus och lite blommor från balkongen;) hihi..
Sedan blev det dusch och iväg o handla..

Vid 16.30 kom mamma, bror och Chica. Vi började lite i köket med köttfärsen (skulle göra hamburgare), hackade paprika, chili och färsk basilika. Mums!!  Sedan kom Lejph och Pohan. DOm hade massa ballonger och sånna där som man blåser i så tutar dom (va f-n dom nu heter haha..) Det va jätte roligt! Dom sjöng och vi alla skrattade!:P

Sen dess har vi bara ätit känns det som!! Blev "hamburgare med basilika o chili" friterade pommes, och massa grönsaker. :)
Efterätten vart marängtårta med jordgubbar och hallon. Mycket gptt! Men tysan va mätt jag är nu!! Alla andra oxå kan jag säga!!
Mamma och bror har åkt hem och killarna sitter i soffan och spelar Xbox.

JIm fick strumpor och två böcker av Johan. Och av mig, mamma, bror och Leif fick han mixern. :) Han blev mycket nöjd;)









Mätta och belåtna!


Och tjocka!!


Klapp på bebisen!;)




Tårtan!:)


Jims paket från Pohan!:) "Grattis Jim 17år!!!"


Jim har fått Batman strumpor. :)


Mycket nyfiken på vad han fått.. .;)


Och böev mycket glad!! :D


Leifs tuta har krullat ihop sig! (ser ni att han har ketschup på kinden?:) )



Mycket bra dag!! :)

Nu ska jag krypa ihop i fotöljen. :)

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej. Jag finns på Spitify! :-) Klicka här:http://open.spotify.com/track/4J3m1qU6YH9SLfL6nBYrsj



Min andra singel finns inte där ännu! Men du kan lyssna på min myspace. http://Myspace.com/minayamusic

2009-07-08 @ 16:55:04
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0