Äntligen!

Har fått min kalender idag! Ni vet den som jag skrev om för ett tag sen. Guud så fin den blev!! =D
Så här ser den ut på framsidan. :)



Inuti så ser den ut så här.

   




Vi har ju äntligen fått våran TV nu oxå!!:D Den är så sjuuuukt snygg! Blev Samsung LE40A866
Den är svart med rött i kanten och såå snygg;) Snudd på sexig:P haha..
Så nu är det super snyggt i vardagsrummet! Bara tapeten som saknas;)


Lite förberedning för o kunna hängas upp.


Fixfix med sladdar.


Snart klart...


KLART!! Nu är sladdarna borta och det är så snyggt;)



Min fina vas!:D Den står så bra där!! Hihi..

Så nöjd så!:)


Häromdagen så va Leif här. Vi spelade Wii. :D Det av så sjukt roligt!! RAYMAN RAVING RABBIDS. Sååå söta!:D haha..




Men sjukt va ont i kroppen jag fick! haha..  Men galet kul! hihi..


Nu har jag städat bort granen. Plötsligt fick jag ett jätte stort vardagsrum igen!:P haha..

Nu ska jag lägga mig under täcket i soffan...  Snart är det ju Lets dance oxå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0