SVARTA NAGLAR!

Idag bar det iväg till salongen. Va så orolig att Fanny inte skulle kunna laga min nagel som gick av... Den gick ju av långt ner vid skinnet. Så massa kött lossnade... USCH!! Så trodde då att hon kanske inte skulle kunna.. MEEEN, duktig som hon är, så limmade hon på en tipp. :) Så vips så va allt bra igen!!:D
Jag har funderat några veckor på o göra svarta naglar och sen ha lilaglittriga tippar. (det sägs vara mode med chooock färger) Så vi prövade med det. Men hennes svarta är glittrig, så det blev föör mycket med o ha både lila o svart med massor av glitter. Så blev bara svarta. Men på ring fingret har vi gjort ett lila streck och 5stenar. Blev supercoolt!!:D

Eller va tycks?




Kände idag att jag ville vara lockig. Så fönade mitt hår torrt och värmde sedan upp tången. Men åh, är verkligen iiinte duktig alls!!!=/ Blev bara skit av allt så det åkte upp i en tofs.. Haha..
Men kände mig lite fin och myysig iaf... ;)



Va tvungen o ta den varma o stora halsduken idag! För fy tuusan va kallt det är ute nu!
VILL HA VÅÅÅÅR!

Juste, va ju hos v-centralen imorse! Där kom det en riktigt gammal man gåendes. Han kunde knappt gå ordentligt. Kunde väl vara i 75års åldern.. Men icke... DET va min läkare som jag skulle till!!!!! USCH!! Den där gamlingen skulle klämma på mina bröst?!?!!! Nej,tack! Men joo, vill ju bli av med värken jag har. Så va så illa tvungen. Men tror ni han hittar eller kommer på vad som kan vara fel?!! Nej... Åh.. Men fick iaf en remiss till Gyn i Jakan. Men eftersom väken känns liite bättre så tänkte jag ge den helgen och är det inte bättre efter det så åker jag till mig egen gynekolog i Vällingby.

Imorgon blir det o ha Chica igen. :) Vi ska nog leka med tennisbollar lite grann. Måste träna lite oxå på o lyssna. För det är fröken inte duktig på:P
Jim jobbar hela dagen imorrn. Men skönt att det är helg sen. :) Vi ska, på söndag, hjälpa Leif o flytta. Ska bli trevligt o sen den nya platsen han ska bo på. Det är en etta i VasaStan. :)
Annars är nog helgen lugn.. :)

Nu ska jag försöka slita min man från xboxen:P

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

gubbe som klämmer på din bröst?!?!! du har inte sagt att du har ont :(

2009-02-19 @ 21:59:38
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Pauline

oooh snygga nails! =D

Jaa alla var från mig, sorry jag är blond..:P haha nä men jag trodde inte det första hade blivit postat.. sååå därför blidde de så ;)

2009-02-19 @ 23:23:31
URL: http://paulineochshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0