:)

Just nu är det tyst och riktigt lugnt här hemma! Hundarna sover som stockar och tror även att Jim gör det. Han har tenta imorrn bitti... Håll tummarna!!

Snön ute är sååå vacker! Vi va ute med hundarna till parken förut för at dom skulle få springa av sig lite i snön! :D Underbart o se hur glada dom är! Tom Aslan va tokig! haha..

Idag kom Bea o Hanna hem, så imorrn komemr Laika lämna oss.. :( Hon passar in väldigt bra hos oss. Lugn o fin tjej! (tills vi kommer ut;) ) Idag hade hon så bråttom att halsband och koppel slets sönder! (ja ni läste rätt!) haha..
Men hon blir nog glad över att få komma hem igen. Men jag kommer sakna att ha henne här hemma faktiskt! Tur att vi bor nära;)

Jag halkade ute när vi va på väg hem från parken idag. Har skiiiit ont i mitt knä (från förra fallet) och ryggen, axeln och nacke värker lite.. Men tror att det bara är en sträckning i ryggen. Hoppas på det;)

Till helgen ska vi ut till pappa och fira syrran lite. Hon fyllde ju år förra veckan, så blir lite fika. :) Sen nästa vecka så ska Bea, Hanna och Mormor flytta till viksjö. Så medans alla flyttar så har jag hand om Hanna. :) SKa nog vara ute då tror jag;) hihi..

Nu blir det o dra mig ut i snön med gänget. Sen hopp i säng.
Nattii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem flyttar in i tvåan??

2009-12-16 @ 07:52:19
Postat av: Mamma

Hon som hyrde ut den flyttar tillbaka :o)

2009-12-16 @ 07:55:49
Postat av: Anonym

YEEEY!!!! :D :D :D

2009-12-16 @ 09:38:32
Postat av: steffi

jaa, det va ju kul! haha..

2009-12-16 @ 13:04:13
Postat av: Anonym

klart det är kul! hon är ju en härlig tjej :)

2009-12-16 @ 20:46:39
Postat av: steffi

Ja, det är hon. Hur vet du vem hon är? Eller är det du tessan?



2009-12-17 @ 11:47:24
Postat av: micke.s

hej.stephanie

väntar älskiling heter. lamis

2009-12-21 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0