HÄRLIGT DYGN;)

Sicket dyng! haha..

Igår drog vi hem till Leif och åt Tacos och såg på UFC och på spåret. Skit trevligt! Tills jag fick super duper äckel ont i magen!!!=/ Klockan va typ halv 12, så vi alla hoppade in i bilen. (jag, Jim, Fanny, Lejph och Pohan) Körde Pohan till centralen och vi andra åkte hem hit. Fanny o Leif bäddade i soffa/tältsäng. jag gick o la mig med vetesäck och knäna hööööögt upp! Somnade väl tillsaknade av Leif klocka på morgonen(7.30) då skulel stackarn upp o jobba. Fanny åkte hemåt för o sedan åka o jobba. Jag o Jim sov vidare till 10 då våran klocka ringde... ÅH! Ville typ slänga ut mobilen genom fönstret!! Men halv 11 så kom jag upp.. duschade och åt sedan frukost och fixade mig. 12.30 drog vi upp till mamma och hämtade Zorri och Aslan som fått sova där..
Vägen ut till pappa gick hyffsad, myyycket bilar och massa snö!!

Men va framme runt 13.30. Pappa och Jim skotade verandan och sedan drog dom igång grillen. (japp, ni läste rätt!)
Vi bestämde oss för at grilla korv. :) Såå gott det va kan jag ju säga!!! Heeeeeelt sjukt!!! :D
Sedan däckade vi alla i soffa repektive golv. :P

Runt 18 tiden så skulle vi åka hem. Körde pappa till Hemmesta där han skulle på Julbord. Vi va tvugna o köra i 40 för att det va så halt och snöade såååå mycket! Helt galet! Såg typ 15 meter framför oss! Läskigt faktiskt!=/ sakta men säkert så körde vi mot Nacka Forum för att hämta upp Fanny. :) Sedan blev det o handla på Ica, vi skulle baka lussebullar.  när vi va klara med allt så hoppade vi in i bilen för att hämta Johan.
När vi kom hem blev det lite köttbullar och mackisar. såååå gott! haha..
Vi skulle som sagt ha bakat lussebullar. Men klockan vart så mycket, så vi hoppade öve det.. Fanny gjorde istället ischoklad(?) och sedan satt vi i köket o kolla kläder på Nelly.com Killarna satt/sitter i soffan o spelar xbox.

Fanny åkte för en stund sen, så jag ska strax gå o lägga mig... Såå trött!!


Pappa nyss kommit in efter att ha skottat. :)


Så här mycket snöa det!!


Myyys!


Pappa är korv tomten!:D


Massa snöööö!




Visst ser det nice ut!?


Ros


Jim o Skrållan:)


Syrran öppnar sina paket (sängkläder från ikea) och Eddie vil hjälpa. (hennes 1½åriga kusin)



Nisse va inte glad att vi hade hundarna med oss;) hihi


Två somntutor på golvet....


.och en i soffan!:D


Men jag va pigg o gla;)


suddig..... suck!!!


Vi tre!:D♥


Fannys formar till chokladen


Mitt värmeljus från PartyLight. Fick från Carin på jobbet igår. :) Såå fina!


:)


Vi tände sisa ljuset lite tidigare


Zorri villa oxå kolla käder på nätet;)






Fanny är duktig flicka!:D


Grabbarna spelar Forza motor sport;) haha..

Nu ska jag dra mig i säng.. Imorrn blir det lusse-bak och middag uppe hos mamma o gänget. :)

NATTIIIII!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka fina bilder :)

2009-12-20 @ 18:42:40
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0