HEJHOPP!

Torsdag idag.. Gick upp vid kvart över tio. Satte på mig träningskläder och gick ut med hundarna. När jag kom in så va Jim klar och han körde mig till gymmet innan han åkte iväg. Tränade en stund och sen hem till mamma.
Fick min härliga vecka, så magen blev som en ballong på mig!!!! Så hem och ta en varm dusch och sen va det soffan som gällde. Låg ihopkrupen under filten och somnade när tabletterna började verka.. När jag vaknade så gick jag med hundarna och sen va det soffan igen... Satte på Twilight och mös ner mig.. Sååå bra film alltså!! Är förälskad! Men som sagt svaaag för udda kärleksfilmer:)
Efter en stund så blev himlen svaaaart och regnet började öööööösa ner!! Såå mysigt!!:) Hade lite tända ljus och njöööt av ljudet av regn och åska o blixtar. :)



Faan va han är snygg alltså!! Men tycker bara han är snygg i filmen, han ser lite sleeten ut annars tycker jag:P haha..
Har nu sett filmen 3 gånger. Längtar took mycket tills den nya kommer i November!:D haha.. Ännu en filmologi o följa;D

Ska strax gå ut med hundarna sedan blir det nog en film.
Imorgon är jag ledig igen, som idag. Ska åka till Södertälje och gå runt lite. Sägs att det är väldigt fint där, så ska passa på o komma iväg nånstans när man är ledig. :) Hoppas på att det inte regnar bara!!!
Ska köpa mig ett par Converse oxå. :D Längtaaar!



Nää, nu måste jag avsluta.. :)

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej söta du!

Jag tänkte bara säga att jag bloggar från http://finest.se/minaya nu under min semester för där kan jag mobilblogga.. Kram

2009-08-14 @ 00:49:37
URL: http://finest.se/minaya
Postat av: linn

Asså jag håller med!!! DEN BÄSTA FILMEN och jag är inlove i han!!!!!!! :D

2009-08-14 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0