PLUPP

Sitter i soffan och kollar på Gangster på 4an. Den är väl ganska bra.. Har lite svårt för Natalie, liiite väl dålig skådespelerska! Men, världen är full av dom!! :P

Jaha, min helg. :) Igår va vi hos Kattis och Jocke hela dagen!:) Jätte trevligt!! Jim tvättade bilen, Jocke målade huset och jag o Kattis satt i varsin stol i solen och njöt:) Pratade massor och lekte med Skrållan.
Sen vid 19tiden kom Johan och Leif oxå. Då åt vi lasagne med sallad och tzatsiki. Mycket gott allting!!:)
Resten av kvällen bjöds på GH, massa prat och en o en annan drink;)
Va hemma o i sängen kl02.

Vaknade iaf utvilad imorse. :) Duschade och åt frukost. Sedan körde Jim hem mig till mamma o gänget.
Har haft en lugn o skön dag där uppe idag. Trots min onda fot.... Jag o mamma va ute o tränade med våra hundar och med Anne o Troll. Gick bra!!:) Slrållan är riktigt duktig!:D
Ser fram emot tisdags passet. Då ska vi bla pröva Freestyle!:D SKa bli roligt! Tror inte att det är något för mig o Skrållan i framtiden, men kul o pröva iaf!

Imorgon efter jobbet så kommer Fanny hit. Vi ska äta och sen vet jag inte vad vi hittar på. Funderar på om vi skulle ta en sväng till Björkeby Gårn. Va ett braaa tag sen man va där!! Kul o se hur det ser ut och vilka som jobbar kvar. :)



Åh, har hittat en ny kärlek! Ni vet ju alla att jag o Jim vill ha en Amstaff. Jag har hittat en annan hund jag vill ha. :)
Pratatde med Jim om det hela, han sa att "vi kan inte ha en sån hund.." men jag sa att det kan vi visste! :)
Då sa min kära; "när vi kommer dit så kan vi ha båda" !!!:D:D:D
Tror ni jag blev glad eller?! :) hihi..
Här är iaf pojken som fick mig på fall!



Denna ljuvliga lilla boll är underbaaart vacker!! Och jag har-hela helgen-spenderat mina lediga stunder på Australian Shepherd Klubbens hemsida. :) Läst på och kollat uppfödare. Är ju inte aktuellt att skaffa en hund än på några år. Meen, vill ändå ha koll på bra uppfödare och hundar. :) Man tar ju inte från vilken hund som helst;)

Blir nog bra till slut:)

Nä, nu ska jag kolla klart. Svårt o göra två saker samtidigt. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0