UTFLYKT!

gud va skönt... Har fått sova ut idag... Inte vaknat klockan halv nio och inte kunnat somna om. :)
Vaknade för en stund sen och känner att jag skulle nog kunna sova en stund till. Men ska iväg snart.

Blir inte o gå på visningar idag. Det är nämligen så att min vän, som ska flytta, hon har gett sin lägenhet till Bea!! Så dom kommer inte behöva ta nå lån för o köpa en "Onödig" lägenhet!!! Utan kan sitta på en bra plats tills Sergio kommer hem och dom köper ett hus. :)
Käss nog otroligt skönt för bea! En sten som släppts. Och skönt för mamma, det är ju väldigt trångt och fullt hos henne. Så nu kan hon få luft igen. :)
Det är inte riktigt bestämt när Theres ska flytta, en hon hoppas på månads skiftet.
Så idag blir det att åka på en loiten utflykt med min älskling! Han ska köpa en växellåda, så vi ska åka en bit. Kommer inte ihåg vart han sa att den fanns.

Min dag igår va super iaf! Men heeelvete va tid det tar o åka till Södertälje!!! vi åkte i 1timme & 24minuter! Heeelt galet!! Men va fint det va när vi väl kom fram!
Vi gick där bland husen och kom fram till en gång där det låg några gallerior. Mycket fint! Köpte mina Converse gjorde jag oxå;) Och mamma köpte lite grejer till Micke. Sen sa vi "faan, nu går vi ut.. Gallerior kan vi gå i hemma" Så vi gick ut och så kom vi till torget. Där såldes det frukt&grönt. Jag såg massa hallon och blev sååå sugen!!:D Så jag köpte mig en ask med hallon för 35kr. Helt stört dyrt! Meen fan va gott det va!!!:D:D:D:D
Vi gick vidare och kom till vattnet där vi satte oss med varsin glass och njöt. :)
Sen tog vi en mysig promenad längs strandpromenaden so ledde oss tillbaka till stationen.
Vi va där i 2timmar ganska exakt. Sen tog det ju självklart 1½ timme hem igen.. Suck! haha..
Så 5timmar va vi borta igår- såå skönt!!!
Känns så skönt att åka en bit bara för o komma bort härifrån en stund!:) Sa att detta ska vi göra fler ggr bara för o komma bort. :)

När vi kommit hem så fick jag såå ont i min mage! Så blev tabletter o vila en stund.. Jävla mens asså! HATA!!
Men sen så gick det över lite när skålen med kräftor väntade på oss!!:D Bea hade köpt två paket(!) som vi åt upp!
Hanna äter tom kräftor!! Hon suger upp all saft och sedan får hon skärten av bea. :) Haha.. Sött!!

Jim va hos Åke nästan hela dagen och hjälpte honom. Han ska få en ny plan till sin garage uppfart. så dom har plockat bort all skit!! Ni anar inte hur mycket det va! Men GAAAAAAAAAAAAAALET mycket! Så det har dom hållt på med i EN VECKA och igår så sågade dom bort asfalten och kastade den. Så nästa vecka kommer dom och lägger på betong där. :) Blir super tror jag när det ä klart!

Ja, här är lite bilder från igår. :)


På tåget ute i förorten någontans.. :)


Mamma på resturangen vi satt och åt på.:)




Känns som om man va utomlands!:)


Bjuder på denna... Fy i gatan va jag ser ut.....=/


Godaste som finns! Coola på glasflaska!


mammas bakpotatis med skaldjursröra


Min kyckling sallad:)


En hund som fläktade sig:) hihi, så söt!


Ser ni hur snyggt jag ångat in kille i den svarta buren till vänster? :D haha,.




Älskar måsar! Är ett underbart vackert djur!!:)


"GALENpanna tänker alla!! Dom som skriker så mycket!" Men jag älskar deras ljud. :) Rofyllt och lugnande! Kan ju vara för att jag är uppvuxen i skärgården... :)


Den fina strandpromenaden




Mamma med sin glass..


Med ett litet hallon på:)




MUMS!!!!


Här går vi framåt... :)


Där va vi förut..


Så fint!!


Sen blev det molnigt och vi skyndade lite... Ville inte få nå regn på oss... (vi klarade oss)


En liten bo som vi gick över.




VIII!! :) Tack för en bra dag kära mor!!♥

Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Ååååå härliga bilder!! Jag vill också ha en ny kamera.. VILL, VILL, VILL!! :) Hoppas allt är bra me dig o "familjen" hihi..



Kramelikram på dig!

2009-08-16 @ 13:09:10
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag älskar dig :o)

2009-08-24 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0