Sett och blev överraskad!

Ligger nu i sängen.. Såå skönt! Blev lite senare i säng än önskat... Men inte hela världen. Skriver på mobilen, så blir lite kortfattat. Jag o jim har sett Twilight! Vi tänkte att lika bra o se den lixom. "ännu en vampyr film......" o alla säger att "åh, han är såå snygg och hon är såå snygg" blablabla.. "nej älskling, jag förstår inte. Hur kan folk tycka att HAN är snygg?!" säger jag.. O ju mer vi kommer in i filmen desto mer tittar jag på honom... "Faan, filmen gör att han blir snygg!" säger jag tillslut. Vi kom fram till att han va inte snygg.. Utan vacker och stilig! Jag blev förälskad i filmen!!! Jag är sjukt svag för kärleksfilmer, det är det mest underbara jag vet! Jag trodde denna film skulle vara ännu en thriller vampyr film! Men icke! Det va ju underbart romantiskt!:) åh! Me love!:) måste se den igen och håller tummarna på att fanny inte sett den:) Hihi.. Visst ska det komma en tvåa va? Me tanke på hur den slutar.. Har för mig att jag sett trailern på den. Eller? Ah, nu måste jag sova! Upp tidigt imorrn o jobba.:) nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0