ONT SOM TUSAN!

Har sedan en vecka tillbaka haft ont o foten.. Och imorse när jag vaknade gjorde det så ont att jag inte kunde gå på den ordentligt.... Så ringde till vårdcetralen, ihopp om o få en tid, dom skulle ringa tillbaka 08.55. Så jag gick o la mig igen och och halvsov en stund tills dom ringde.
Fick en tid klockan 10.45. Så jag ringde jobbet när vi lagt på och sa att jag skulle höra av mig när jag kommit tillbaka..
Jag har 3-4minuter till v-centralen, jag började gå hemifrån 10.35. Alltså tio minuter innan min tid. (och ni vet ju att man nästan alltid får vänta...) Så ni kan ju kanske tänka er hur ont och svårt jag har o gå om jag går 10minuter innan min tid! haha..
Så läkarn klämde, kände och tröck lite.. hmm:ade lite.. satte sig ner igen och sa att jag hade en inflammation i foten.. "jaha, och hur få rman det?" säger jag.. Vi satt och fnula en stund båda två.. Sen säger han att det kan vara för att jag går i fel skor... SJÄÄÄLVKLART! =/ suck.. Typiskt oss unga tjejer och inte gå i ordentliga skor!! Så jag får ett anti-inflamatoriska tabletter som jag ska äta två gånger om dagen i några dagar. och smörja med voltaren. Går det inte över så ska jag ringa igen.

Så skor då.. Jaha, va ska man gå i då? Vill verkligen iiiinte gå runt i gympadojjor lixom!
Synd att Eccos flesta skor är liiite väääl tantiga!=/ När ska dom börja göra skor som är snygga för oss unga?
Åh, skit irriterande!

Men, får stå ut. :) SKa snart ta min karl o åka till Apoteket och hämta ut mina piller.


Gårdagen då!:)
Underbaaaaart kul va det!!:D
Hade 3 grillkorvar med mig och dom tog slut.. haha.. Vi gjorde mycket klick övningar. Gå fint, möte med människa, utan hund. Skit kul!! Har världens bästa hund;D haha.. Eller iaf på klubben när vi tränar;) hihi.. Nä, men hon va verkligen såå duktig!! :) Riktigt stolt!
Till nästa vecka ska vi lära hunden att trycka i handen på oss. Så det ska jag börja med idag. :) Hoppas på att det kommer gå bra!! :)

Måste hjälpa mamma oxå med Chica. Hon är ju sjuk och kunde inte följa med igår, så måste visa henne vad vi gjorde och berätta våran läxa. :)

Nää, nu ska jag dra mig iväg. Om jag kommer upp från soffan...

Hoppas alla har en bra dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Välkommen till min värld! Fick ju inflammation som gick upp nästan hela vägen till knät! Jag ska faktiskt försöka hitta bra gympadojjor att ha på jobbet. Måste ju när man står så mycket :S

2009-08-27 @ 11:10:09
URL: http://fannyoberg.fnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0