MY WHITE SHOES

Här är mina nya skor:D



Nu ska man bara gå in dom oxå, dom är ju inte super sköna såhär i början. Meen, så fort man gått i dom ett tag så kommer det bli suuuper!:D



Åh, sitter och tittar på Roomservice. Vill oxå ha ett hus o inreda!!
Färg... kakel, tapeter, tavlor.... Golv... luckor... duschmunstycke! haha..
Meeen får nog vänta ett tag!! Tur att mormor och gänget ska flytta in i therese lght så jag kanske kan få planera lite där. :) hihi..


Åh, måste ner i tvättstugan... Bläää...

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Jag ska göra så gott jag kan med vikten. Har man inte större mål än att gå ner ett kilo per månad känns det inte så jobbigt. Men som sagt, ett kilo i månaden resulterar i 12 kg på ett år och det är stor skillnad.

2009-08-17 @ 21:21:32
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

så fina skor! JAG ÄLSKAR DIG!!!

2009-08-18 @ 15:00:28
Postat av: Anonym

Kah du inte ta en massa kort på hur ni har de i eran lägenget?

Den verkar så fin :)

2009-08-20 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0