LITE ALLT MÖJLIGT....

Jaha, fredsg kväll.. Vad har ni gjort då?
Jag har vart hos mamma, kollat på Kristallen på 1an. Ganska bra tycker jag! :)
Men tycker mest att det va program från svt som vann... =/ Men men, är man inte inne o röstar så får man skylla sig själv.. haha..

Jim har precis duschat, så vi ska strax se på Crank 2. Hoppas den är bra! :)

Hittade en valp idag, en Australian shepherd. Såå söt!! Vill haaa!!
Vet inte om jag vill ha en Amstaff eller en Aussi... Men får änta bågra år iaf på en ny hund. :)
Om ca 3½vecka kommer Tango och Zita hem från Spanien. Så då få rjag ju en BC till och leka med;D SKa bli roligt!!

AH, har inte så mycket o skriva mer än: AJ!!! har fortfarande ont i foten!! Har jag såhär ont fortfarande på måndag så blir det o ringa läkarn igen... Inge roligt alls det här.. !:(

Äh, vi hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: e

jag håller med dig! (: haha. vad gör du ikväll?

2009-08-28 @ 23:39:12
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Therese

Begravningen är inte riktigt bestämt än, men den blir någon gång i oktober. Och den kommer hållas där uppe.

Jo, pappa tar det hela på sitt sätt och thomas också. Vi pratar om det hela väldigt mycket, det är fressten nästan det enda vi gör här hemma. Så inom sinom tid så kommer väl va ha bearbetat det hela.



Love you sis<3

2009-08-29 @ 09:23:31
URL: http://erikssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0