FÄRGGLATT

Idag så vaknade jag klockan nio...... Faan, skit irriterande o jobba, för man kommer in i en rutin o vakna "tidigt" så man vaknar tidigt även när man är ledig.... Blää.. Men, kom upp tidigt och tog en dusch och sen kom mamma, mormor och Hanna och hämtade mig så vi åkte till Tensta. Mormor är ju tvungen o skriva in sig i sverige igen så skatteverket va det som gällde. :)
När vi va klara där så gick vi ut på torget och köpte lite potatis och frukt. Guud så gott allt ser ut!! Man blir glad av alla färger!:D

Kom hem för en stund sen.. Har vart hos mamma ett tag. Men va lite tråkigt där, pga att det är hantverkare där och fixar fönstren i v-rummet. Så vi kunde bara vara i köket. Så kände att jag kunde gå hem. Tvätta lite och så.. Meeen va fiiint att Jim då har nycklarna med sig.... Suck!! Så nu sitter jag här... Funderar på o gå upp till mamma och gänget igen lagom till middag. Jim ska nämligen till Åke sen. Och jag har verkligen ingen lust alls och sitta själv här hemma ikväll... Såå tråkigt!!

Jaja, här är lite bilder från igår och idag.:)






Mamma, mormor och hanna i Tensta. :)


Peter är nyklippt och nöjd. :)


Hanna är ute och går med Aslan. :)






Zorri doftar på blommorna.


Jag idag. :)


Har ni sett mitt spöke?!! :D

Nu ska jag ge mina hundar mat och sen tar jag en prommis upp till mamma och äter. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0