BLÅÅÅÅÅS!

Vilket väder vi haft idag!
Blåser galet mycket!! Mamma bildörr flööög upp idag så hårt att den har gått sönder. Nå gångjärn som blivit böjt! =/ Inte bra!! Men Jim kan nog fixa det. :)

Vi har idag vart på Mio, jag åkte aldrig med Jim och kollade på växellådan, roligare o gå på Mio. :)
Iaf, väl på mio så kollade vi på bäddsoffa. Bea tänkte sova i en sån sen. Så vi har legat och suttit och haft oss. :) Ska beställa den i veckan. :) Jag gick o kollade på kuddar. Vill ha små (50x50) kuddar i soffan i lite olika färger. Men faan, dom kostar ju 250:-!! Och jag vill ha 4-5stycken! Helt stört ju!! Typ 1300spänn licom.. Tror inte min karl går med på det.. :P haha.. Tror ju heller inte att det är billigare o köpa tyg o sy.. för då måste vi ju köpa kuddar till oxå.... haha..
Ja, vi får se. :)

Annars har dagen vart lugn.. Vi har vilat lite och sedan laga mat :) Kom hem runt 1930. så nu sitter jag här och håller på o tvätta oxå. Imorgon är det måndag.. Jobba igen.. Har faktiskt ingen större lust... Men blir nog bra!

Slänger in en liten video:D


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Det stämmer att jag har piercat mig (ögonbrynet)

2009-08-16 @ 22:17:17
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

God morgon. Kom hem från semestern igår och det kommer märkas i bloggen. Ha en härlig dag.

2009-08-17 @ 10:49:14
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0