NICE!

Dagen började toppen! Solen sken ute!!! Vaknade riktigt tidigt, trodde det va dax att gå upp.. Haha, kollade klockan.. 07.45. Haha, tror iiiinte det va! Vände mig om o somnade om.. När kl va 10, då kunde jag inte sova längre!

Mamma kom o hämtade mig efter en timme typ. Vi åkte till Stinsen. Där blev det shopping!!! Va ute efter nya BHs, men hittade inget! Bara skit! =/
Köpte iaf;
2par leggins. Svarta o marinblå  -Gina
1 tunika, vårgul:)  -Gina
1 grå enkel t-shirt  -Gina
1 vitt linne.   -Gina
4 stycken tebletter till köksbordet. Rosa med äppelblom på. Mycket söta! Och endast 19:- på Hemtex!! :D

    När vi va klara å gick vi o åt fioccacia, såå gott!!! :D:D:D Sen blev det hemåt....
Vi gick med hundarna, som va heeeeeelt hysteriska! Märks att dom älskar solen o värmen! :)

Nu har jag kommit hem. Jim har jobbat idag och skulle sedan träffa en kompis. Men hoppas på att han är på väg hem snart! Leif kommer ju in genom dörrn när som! :)

Jag är iaf mycket nöjd med mina inköp idag! :D


Juste, har ju kort på det jag köpte igår oxå!!
Ramarna med korten i.

Ljusstakarna. Blev tyvärr suddiga..=/

Mina cooooola naglar! :D :D



Imorrn blir det ju morfar... Mamma ska göra lax i ugnen. MUMS! :D Jim ska väl få köttbullar eller nått;) haha.. Men tycker man inte om fisk så gör man inte... :P
Hoppas iaf på fint väder! Så man kan sitta ute o få fräääknar! :) Hihi..

Nu ska jag göra lite dricka och sen fortsätta kolla på Talang 09. eller va det nu heter...

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Sååå söta naglar tjejen!! =) Själv har jag ljus blå/turkosa tippar.. har inte bestämt mig än om jag gillar dem eller ej skrattar Tror det blir vanliga vita tills nästa gång.



Ha en sommar-skön söndag båda två!! Kram S.

2009-04-12 @ 17:44:14
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0