Vackert väder och Fredag!!

Gårdagen va inge rolig.... Låg i soffan heeela dagen! Ena stunden varm, nästa kall.. o så va det hela dagen! Sov en stund, va vaken... Sov en stund, va vaken.. Kollade på serier och en film.

När Jim kom hem så lagade han mat. CitronKyckling med ris. Fick i mig liiite. Det luktade så gott så det fick mig o äta.. Men efteråt så ville jag bara sova igen.. Så blev soffan igen... Somnade som en stock...

Natten blev skön.. Sov hela natten och vaknade nu på morgonen. Mår mycket bättre idag! Så skönt!

Idag har jag inget planerat. Ganska skönt, är ju fortfarande slö efter dessa dagar.. Ikväll blir det lugnt oxå. Imorrn ska jag, mamma och bror åka till vällingby. Han ska ha nå byxor o så.. Sen ska vi hem hit, då ska jag raka hans hår;) hihi.. På kvällen kommer Leif hit.:) elle rom vi ska dit. Det beror på vad hans fot säger.. Han har tränat o sparkats, så nu har han jätte ont!!=/ Stackarn... Får hoppas han blir bättre. :)
Söndag, ja det har jag ingen aning om än vad som händer.. Hoppas att det är fint väder! Då ska jag dra ut Jim på en lång prommis. :) Då blir både jag o hundarna glada!:) Hihi..

Nästa vecka hoppas jag på att träffa Jessica P! Om hon får tid.. :) Va ju sååå länge sen!!

Nää, nu blir det lunch..

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

kommer nog på fredag men till pappa. sen ska jag vill hinna till mamma oxå.. ska planera så hör jag av mig!

2008-11-21 @ 16:27:13
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0