Trevlig helg!

Idag vaknade jag klockan 5i 10. Då hade mamma smsat att jag skulle vakna. Svarade : " Du kan ju inte messa o tro att jag vaknar" haha.. Vi hade planerat o komma iväg tidigt till Ikea(10). Men blev kl 11 istället:) Gjorde nog inte så mycket iaf, för det va sååå mycket folk! Så hade nog inte spelat någon roll om vi kommit dit tidigare.. Där gick vi runt o fick lite inspiration. Jag fyllde på mitt ljus förråd och köpte sand till min vas, som jag skrivit om tidigare. Mamma köpte gardiner, blommor och ljusstakar till min mormor i spanien.:)

Sen begav vi oss till HC-Huset. Där skulle mamma titta på tapet till vardagsrummet. Jag skulle köpt en guld färg, men det va så mycket folk, så orkade verligen inte stå o vänts i 100år på hjälp.. så vi gick upp till möbel varuhuset. Vi kollade på soffor och mattor. SÅÅÅ mycket o välja på! :P KUL!!:D hihi..
Men åkte inte hem med ngt;) Tuur:P
Dom hade jätte mycket fina stora kuddar, som skulle passa såååå bra i vår soffa här hemma. Måste komma på nå bra sätt o övertala Jim om det bara.. :P Hihi..

När vi kom hem till mamma så käkade vi lite varma mackor. Hängde upp hennes gardiner och gick seda ner i källaren med Hannas barnvagn o grejer hon hade framme o lekte med när dom va här. Åh, saknade henne ännu mer då!!=(
Mamma fick köra hem mig vid halv fem tiden. Jag hade ju tung påsen från Ikea o 3hundar. :P haha..
Kom hem här o började plocka undan allt som va framme o så. Vi får ju besök ikväll av Leif, Johan och Fanny. Så dom kom hit vid 6tiden. På menyn stod det Korvstroganoff med ris o sallad.
Det vart myyycket gott!
Sedan blev det morötter, tv spel och Tuf:en.

Dom sitter fortfarande o spelar, jag börjar bli sjuuukt trött! Så blir nog sängen snart.. Fanny gick för typ 30min sen. Hon va oxå trött.. Vi låg inne i sängen en stund o babbla. Sen kom Leif in o så tittade vi på roliga saker på Youtube:P haha..

Juste, middagen igår hos Kattis va trevlig!:) Fick Lagsagne (SÅÅ GOD!!) hembakat bröd, tzatziki, sallad o tända ljus:) Myys:P
Sedan slappde jag o Johan i soffan, medans Jim hjälpte Kattis med o installera trådlöst internet.
Vi fick goda kakor till efterrätt:) Typ som Marryland. Men jag som har liiite svårt med choklad åt en halv bara. Men jim tyckte det va jääättte gott;) haha..
Deras hus är sååå fint!!! Stod på toan o typ smekte väggarna:P hahahaha.. "VILL OXÅ HAAAA!" :P

Imorrn blir det o åka ut till pappa på Värmdö. Fars Dag o allt... Har inte köpt något bara.. =/ Får duga med blommor. :P

Nää, nu blir det borsta tänderna.. Känner att jag inte riktigt vet vad jag skirver.. :P

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0