REGN!!!!!

ÅH!! Jag hatar verkligen sveriges väder!!! Det är heeeelt hopplöst!! Blir tokigt trött på det!=/ Igår va det strålande sol, torrt, kallt o underbart! Och idag! Ja då är det öööös regn blandat med lite snö..... ÅH! Blääää.... Vill inte alls....=/

Har iaf vart med mamma idag o handlat. Vi va på Bromma Zoo, köpte denta stick (tuggben som luktar gott och är bra för tänderna) och mamma köpte hund o katt mat. När vi va klara där så åkte vi till Ica i Häggvik. Köpte tillbehör till middagen. (Hamburgare)

När jag kom hem så gjorde jag mig en sallad o tog en bit nybakad baguette. Fanny kom hit oxå. :) Vi fixade så hon vauppdaterad på alla serier;) haha.. och sen tittade vi på Sex and the City säsong4:) hihi..



Filmen va ju såå Bra!!! :) hihi.. Ska köpa den på Blue Ray efter jul!:) hihi.. Hoppas jag. Om vi köper ett Playstation 3. :)

Vill ha en ny tv oxå.... Hoppas verkligen att det blir så nu!! Är sjuuukt trött på den lilla tvn i v-rummet. Vill ha in den i sov rummet!!



Åh, såå snygg!!:) hihi.. Förstå va snygg den kommer vara i vårt vardagsrum;)



Nä, nu ska jag ner i tvättstugan. :)

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

det stämmer.. jag ringde :) men får försöka igen och hoppas på att någon iallafall svarar :P

2008-11-19 @ 10:04:54
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0