Måndag...

Mååååååndag... Usch vilken tråkig dag det är egentligen!
Idag har jag, som alltid, varit hos psyko.. Nu är det dax för mig att gå till dagisen runt om kring o prata lite om arbetsträning. SKa bli kul!:)

När jag va klar där så kom jag ut på parkeringen. Där stod Jim o väntade. Vi skulle åka in till tandvårdsakuten. Hans tandvärk va gaalen! När vi kom dit så fick vi vänta i 2timmar....... Blääää!!! När vi väl kommer in, då tittar dom, tar kort och trycker lite på tänderna. Det visar sig att det inte är visdomstanden iaf, det är en tand som behöver rot fyllas. (AJAJAJAJAJAJ) Så dom vill ta bort den gamla lagningen, titta lite o fylla lite. Men det vill inte Jim! Jim är preciiis som jag när det gäller tandläkarn! Så han får ett recept på nå tabletter o vi åker hem... Han får ringa sin riktiga tandläkare imorrn o prata med henne,,,, När vi ändå åker förbi Kista så hämtar vi receptet o så äter vi på Levisny's. Jag åt tacos o jim enchilada. :) Fast hasn va sååå godare än min... Min smakade lite som om att den värmts en gång tidigare..=/ BLÄ! men men, blev mätt iaf.

Nu när vi kom hem så kollade vi på ett avsnitt Dexter. Han mördar alla hemska människor för att dom dödat någon oskyldig! MYYYYYCKET bra!!! o nu spelar vi Fable 2:)

                    



Hade tänkt att jag skulle tränat idag, men blev ju tandläkarn. Så får bli imorrn istället.:)

SKa försöka träffa Fanny oxå, men hon har tydligen försvunnit;) Ringer o smsar, men aaaldrig nå svar.. :P Är väl upptagen med Andrew;) hihi..

nä, åter till spelandet!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

fy för rotfyllning!!!!

2008-11-18 @ 10:16:34
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sorry lovely.. De har ju varit lite mkt jobb senaste tiden och infektionen och så.. Och nu åker ju min man om 3 dagar :( Då kommer jag väl flytta hem till dig igen ;) Pussss!

2008-11-18 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0