En blöt fredag..

Jim är så duktig! Står ute i köket och fixar med disken:)

Jag har fixat med lite grejer som ska ut i förrådet. och så lyssnar jag på G.E.S! haha.. SÅÅÅÅ BRAA!:D
Påminner om när jag va liten. :) Jag och min barndoms vän Emelie, vi lyssnade alllltid på dom!! haha..
Minns att Hon hade sånna här mickrofoner som ekade. Minns ni dom? :) Och så minns jag att hon hade en baksumsflaska som såg ut som en mick. Haha, fan va man minns roliga grejer!
Hon o jag har haft massa skoj som små!:P

Guuud va det regnar idag!!! Blir tokig! Vet ju inte alls va jag ska ha för skor på mig ikväll pga det....=/ hmm..
Jaja, ska gå o duscha nu.. SKa piffa mig extra idag bara för att jag vill det!!:) hihi..

JIM, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, om man minns! Du, jag, baksätet och GES. Oslagbart. Haha :)

2008-11-14 @ 23:41:45
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0