Såå gott!

Efter att jag skrivit tidigare idag så slockande jag som en stock i soffan... Sååå trött!!
När klockan va kvart över fyra blev det en dusch..  Sen va vi lata och tog bilen upp till mamma. :) Där väntade helstekt fläskfilé, potatisgratäng, bea sås och sallad. Såå otroooligt gott!!! Åh, det av såå sjuuukt mumsigt gott!! haha...
Mamma är så duktig på god mat!:) hihi..

Sen satt vi o prata lite om Chica. :) SKa bli spännande! hihi..

Vi åkte hem vid halv nio. Lagom tills Wallander!:)
Jag somnade lagom till första reklamen i soffan.. haha.. Men missade inte så mkt.. :) hihi.. Jim va så snäll som väckte mig. <3

Nu blir det strax en sväng med hundarna o sen säääng... Ska bli så skönt! Inte sovit särsklit mycket i helgen känner jag... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0