VIT IGEN

Har vart hos mamma i en vecka och idag kom jag äntligen hem till min lähenhet igen! :D
 
Den har vart utlånad till en släkting till mig och hennes kompis. Dom var på besök från Kiruna- för o gå på konsert här i storstan;)
 
Kändes iaf väääldigt skönt att få slänga mig i min egen soffa och inte behöva tänka på nått:)
 
Skulle ha tvättat på förmiddagen idag, men jag hann inte hem till min tid.. Men men..
Så istället badade jag Skrållan. Shiiit va skitig hon var! haha! Men nuu är hon skinande vit igen och doftar såå gott:)
 
Imorrn blir det o packa inför GBG-resan som jag, mamma och några andra ska iväg på:) Det är årsmöte för Bosses Hundhjälp och jag längtar som en toook efter alla! :D
Skrållan ska få vara hos husse och Aslan han får vara med Tusse:) mamma har oxå fixat hundvakt, så vi är heeeelt hundfria i helgen! Eller asså, hundfria kommer vi ju inte vara.. men vi har iaf inga egna hundar att "bry" oss om;)
 
Nä, ska ta o natta nu tror jag.. :)
 
Sov gott alla fina!
 

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0