EN VECKA I SEPTEMBER

Min första vecka med studier har gått bra!
Veckan som kommer nu börjar det på riktigt! Men är skönt att det inte är nå mega allvarligt med massa prov o grejer:P
 
När fredagen kom, så åkte jag hem till Tusse och umgicks med henne och Andreas och Linus. Vi käkade mat, drack maaassor av Tequila och spela spel:P Mycket trevlig kväll!
Igår var det flyttdags för mormor, jag och tusse var dock inte till så mycket hjälp:P haha! Men men:P
 
Nu när jag pluggar hela dagarna så måste jag planera lite mer och bättre. Det är matlådor och man ska hinna med lite mer på de få timmar man är ledig på. Från och med imorrn så ska jag börja träna oxå, känner att jag saknar det och vill komma igång igen! Har dock inte råd med gymkort, så får räcka med crosstrainern. :)
Skulle vilja komma igång med LCHFen igen oxå, men får nog vänta tills jag bor själv. Kommer inte funka här hemma:P
 
Har sökt en lägenhet och på onsdag kommer resultatet. Hoppas massor!! :)
 
Nu blir det att gå ut i kylan med vovvarna, sen in igen och fixa köttfärsen som ska bli fina hamburgare:)
 
Hoppas alla har haft en fin helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0