TRÄNING

Idag ringde klockan 05.25. Fyy faan säger jag bara! Ville verkligen iiiinte gå upp! :(
Men vi var tvugna och skynda lite! Så jag gick med hundarna och Jim gjorde frukost to go. Sedan tog vi badväskan och gick till bussen. Skönt att vi har en buss som går till Jakan strax utanför dörren, så man slipper o byta till tåget.

Väl i simhallen så köpte vi ett klippkort och sedan bytte vi om. :) Det var ganska mycket folk där faktiskt! Mest äldre som skulel simma.
När vi väl hoppat i vattnet så simmade vi ett antal längder. När det gått 10 minuter ville jag gå upp.. hahaha! Jag var såå trött! Simmade inte sålänge första gången. Utan vi simmade en halvtimme. och det räckte gott o väl! Jag har såå ont i kroppen nu så jag döör snart! Hela benen och armarna värker! haha.

Nu ska jag skriva en matlista och sedan ska vi åka o handla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0