NADA

Vilken dag jag haft! :P Inte gjort ett skit! haha.. gick upp vid 11 och gick då med hundarna på en promenad i solen:) Dom sprang på som tokar o lekte! Men önskar jag hade satt på mig varmare vantar, var såå kallt om händerna! :/

När jag kom in igen kröp jag ner hos Jim som fick en chock av hur kall jag var;) hihi.. Sen blev det frukost i det nytapetserade köket! :D Ser så sjukt bra ut att jag funderar på o skita i o måla;) Men eftersom jag redan börjat måla så måste jag ju fortsätta. haha.. Kommer ta en bild imorrn så ni får se.

Igår va Leif här på kvällen o hälsa på. Vi kollade på massa Youtube-grejer och även klickade igenom dokumentären HOME som jag har på datorn. Det är så jävla bra och jag änskar att jag var så duktig på att filma! Udnerbart "vacker" film! Har du inte sett den, så tycker jag verkligen att du ska göra det!! Om inte för hur fin den är filmad, utan för vad den faktiskt handlar om!

Imorrn är det ny vecka, har ite blandade känslor för den.. Ska bla till ams på skitmöte, men oxå träffa några vänner:) DET ser jag fram emot:P

NU ska jag äta!! Sent jag vet, men blev så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0