FLYGA IVÄG

Bläää, trött på allt just nu!! Vill bara försvinna härifrån! Flytta till värmen och njuta av solen.. Vem vet, det kan ju bli sant en dag:) Hoppas på det! Men vill ta med min mamma... Det är nog faktiskt det jobbigaste med om vi skulle flytta!

Idag har jag haft M&M här hemma, har klippt klor, lekt och myst massor:) hihi..
Zorri är ju äntligen hemma igen, så hon o Molly har lekt idag:) hihi..
Aslan är fortfarande hos mormor och Laika fortfarande här.. Åh, saknar honom så mycket.. Min plutt!

Nu ska jag gå på en promenad med mina korvar och sedan städa i köket inför middagen:)



Strax kommer min bild upp oxå, för dagens bild; en familjemedlem.

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå dar!

Kom för bi här av en slump och ville bara berätta att jag bor här nere i solen och värmen. Fast nu är det vinter även här. Kyligt och kallt i lägenheten eftersom det inte finns nån uppvärmning.

Det blir inte perfekt bara för att man flyttar hit kan jag berätta. Ingen plats är som hemma....

Trevlig lördag.

/Y

2011-02-26 @ 11:26:10
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0