UPDATE

Började skriva lite innan jobbet idag. Men va ju nå fel på blogg.se så det gick inte o publicera.
Har iaf jobbat tvp timmar idag. Vi va ute i solen hela tiden. Lite kallt då o då. Men skönt iaf!

Igår va vi på Junibacken. Mycket trevligt o fint!! Är nu hos mamma, så har inga bilder tyvärr..
Men va jätte roligt iaf!! :)

Idag fickjag ett "träd" av mamma o ha på balkongen.

Så sen ska vi plantera det i min träkruka och sätta lite hänglobelia runtom oxå. :) Blir nog bra det!!

Imorgon ska jag jobba 9-13 sen vet jag inte om vi skulle åka till stinsen allihopa. På kvällen åker mamma, bror, mormor, bea och Hanna till morfar. Sen kommer jag o Jim ut på fredag förmiddag. Då blir det sill lunch. :) Mums!!

Åh, har en blåsa på min vänster tå från igår. Jag o Bea gick nämligen från junibacken(wasamuseét typ) till centralen. Och mina ballerina skor va inte riiiiktigt gjorda för det! AJAJAJAJAJAJ!!!! Ser förjävligt ut! Tog kort, men det såg för äckligt ut för o lägga upp! haha..


Nu ska vi äta tydligen! Köttsoppa. Mumsigt hoppas jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0