TRÖTT OCH ONT

Okej, detta har vart en toppen helg måste jag säga!! Trots att det va tidiga mornar och låååååånga dagar!
Min fot är riktigt svullen och smärtar ganska mycket. Är kanske inte optimalt att stå och gå runt HELA dagen när man har en inflamerad fot! haha.. Detta gör ju att jag lägger lite mer vikt på andra foten.. vilket gör att jag står snett... Vilket gör att jag får ont i ryggen! HAHA.. galet!! :D

Idag så har vi sett på Agilityn, men tyvärr inte så länge.. Vi kom i fel stund, lagom till slutet av landslags-kampen.
Finland vann, och vi kom trea. Vet inte om det va Danmark eller Norge som körde. Men nån av dom iaf;) haha..
Klockan va kvart i 2 när det va dax o börja jobba. Vi skulle stå i finalringen idag med. Från 14.19. Jippi!! Men det gick fort!! Har haft skit kul!!! BIS:en (best in show, den hund som vinner heeeeeela alltet och kommer att tävla på världsutställningen som är nästa år) va ju idag, så va massa människor som skulle in o ut och fram o tillbaka!! 90% av alla människor va trevliga och förstående till våra tillsägelser. Resterande 10% vart griniga och sura.. Meen, det gör inget. :)
Men kan säga att när klockan slog 18.15 och tävlingen va klar så höll jag på o dööö av trötthet!!!!! När vi satte oss i bilen 15 minuter senare så värkte fötterna så in i helvete!

Jag o Sandra köpte mat på donken och sen åkte vi alla hem...
När jag kom hem och satte mig ner i soffan så dog jag.. haha.. Såå skönt! Har tagit en varm dusch och ska snart gå o lägga mig..

Glömde kameran för att jag va så trött imorse. Men känner att det gjorde inget. Hade haft så ont i nacken om jag haft den runt halsen... Så inga bilder idag. har inte minneskortet tillgängligt med dom få bilder från igår, så dom får komma upp imorrn typ.

Nää, nu blir det o kolla lite på tv o sen sleeeeeeep!!!




(åh, skulle lägga upp lite bilder från hund2009´s hemsida, men dom va ju super små!!!)


Kommentarer
Postat av: Elmertoftfoto

Grattis till en klokt val av systemkamera. Nikon D5000 är en ytterst kompetent kamera. Skiljer sig inte mycket från storebror D90.

2009-12-15 @ 15:14:04
URL: http://elmertoftfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0