SOLIGT!

Gud va det är vackert ute idag!! Vill typ sätta mig ute på balkongen och bara titta... Önskar att det va några träd som kunde ha vart borta ur bilden.. Men tyvärr.. Men det är verkligen sjukt fint ute idag! Jag hoppas verkligen att det är så fint när vi är ute hos morfar på torsdag!! :D


Va, hur fint är det inte när det är snö öööööverallt?!!!:D




Och ännu finare blev det när soleb kom fram!!:D


Skrållan gillar snön;)




Min julblomma i solen:)



Idag flyttar Bea,mormor och Hanna till viksjö. Så framåt halv 3 ska jag gå o hämta Hanna på dagis. :) Hon får vara här hemma en stund o leka;) Sen vid halv5 ska vi åka upp till flygarvägen och alla. Blir mat från pizzerian ikväll, sedan drar dom iväg o flyttar. Kommer bli super!:D Fanny skulle nog kika förbi hos mamma oxå. :)

Köpte alla julklappar igår iaf. Och kläder till mig som jag kan ha på mig på julafton. :) En stickad tröja från Lindex och ett skärp. Måste plocka bort oaketen kom jag på, innan hanna kommer sen;) hihi..

Faan, snart Julafton! Heeeelt galet! Sen fyller jag o Hanna år på söndag. Så då kommer det väl över lite folk. Blir nog bra det. :) Vi ska ju vara uppe hos mamma på dagen. Men eftrsom Leif är allergisk så kommer vi nog ha middag sen hemma hos oss. :)

Nä, nu ska jag ner i tvättstugan. :) Tjiiing!!

Kommentarer
Postat av: michael.s

Hej.stephanie svärd

stephanie Michael svärd Farfar Almgrem



ses

2009-12-23 @ 08:38:52
Postat av: michael.s

Hej.stephanie svärd

stephanie Michael svärd Farfar Almgrem



ses

2009-12-23 @ 08:39:01
Postat av: micke.s

Arvingarna är bäsr

2009-12-23 @ 09:37:32
Postat av: micke

<3

2010-12-08 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0