INGE SPEC ALLS..

kan inte sova... Jim sover som en liten gris här brevid;) Jag har hörlurar på mig o lyssnar på musik.

Har kollat på en film själv oxå, "My sisters´s keepers" med Cameron Diaz. Den va sjuuukt bra! Jag grät konstant igenom hela filmen! Va ett antal blöta små pappers dukar på bordet:P hihi..
Ska du se den- se den utan din kille. Han kommer tro att du blivit knäpp!!



Känner mig bättre förövrigt! Bara hoppas på att det håller i sig.. Åt lite vid 22tiden och det har inte kommit upp än;) haha.. Så nu blir det nog kvar där. Skönt!

Imorrn blir jag hemma oxå, men kommer nog kunna komma ut lite hoppas jag på! Vill klicka lite med Laika oxå. (Utan skrållan!) :P

Vad tror ni spelas i min musik lista då? Joo, mina spanska klassiker!:D Bara kärlek och vackra karlar som sjunger;) haha.. UNDERBAART!:D ♥

Alejandro Sanz




David Bisbal


David Bustamante


Diego Gonzalez

Nu ska jag försöka somna.. Men vi hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den vill jag med se! Heta killar :P <3

2009-12-10 @ 09:51:56
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/
Postat av: ** SANDI **

Kul o läsa att du börjar bli bättre.. finns inge värre än att kräkas o må dåligt :(



Har fixat anders födelsedagspresent.. hihi!! En riktigt busig liten sak. Är inget man kan TA PÅ.. utan nått man måste uppleva. Jag kan tyvärr inte skriva mer än så...



Vi vet ju båda två att min älskling följer din blogg o läser kommentarerna. Får sms'a o berätta sen :) Är lite nervös - men hoppas det blir lyckat!



Sköt om dig!!! Kram kram

2009-12-10 @ 19:28:33
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0