Idag har varit en otroligt lång och tung dag.. 

Idag skulle min Skrållan fyllt 10 år. 
Det är alltså tio år sedan vi åkte in till veterinären för att Fiffi behövde hjälp med förlossningen.

Under fiffis dräktighet så kände man Skrållans lilla kropp i magen. Hon kallades då "lilla nasse". Hon var en liten tjockis där inne och jag älskade den där lilla grisen redan då! 

Varje dag sedan 23 november 2005 har jag haft en fantastisk livskamrat och att hon varit tvungen att lämna mig alldeles för tidigt skär i mig.. 
Vet att det är skittråkigt för er som är här att läsa om det här.. men jag är trasig! Utan henne... 

Det har snart gått 6 månader, men det smärtar inte mindre för det.. tiden står still. Hjärtat slår för sakta. Själen är tom. 

Idag, Skrållan, saknar jag dig extra mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0