MESSY MIND

Länge sedan nu.. såg att jag inte skrivit sedan jag föll på perrongen.

Varför har jag inte skrivit något då? jo, för att jag helt enkelt inte orkat.. sommaren och hösten har bara vart skit! bruten fot, smärtor i kroppen, bortdomningar i rygg och ben..

Varför skriver jag nu då? Jo, för att jag i morgon startar utredning på fibromyalgi och reumatism. Ska kl 08 vara på labbet och ta blodprover, vilket jag inte ser fram emot! Sen får vi bara vänta och se..!

Jag är otroligt nojig över vad svaren är!! visar det inget, vad är det då? Vad gör vi då??
Jag försöker att inte tänka på det, men inte alltid lätt!

sömnen är runt hörnet, men retas med mig! Smärtorna i benen stör mig vaaarje natt och hindrar mig från att få sova ordentligt.. Vill bara ta nån stark jävla sömntablett och få sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0