SÖMNLÖS

I sängen...

Släckte lampan för säkert en timme sedan, har spelat lite, kollat instagram och FB, ja men ni vet-det vanliga. 

Tog min tablett, för sömnen, för 1 1/2 timme sedan. Känner mig inte groggy alls.. 

Imorrn ska jag träffa min handläggare hos AF och jag vill verkligen inte! 
Jag får sådan ångest av vad dom kräver av mig just nu.. 
8 timmars praktik.. jag önskar inget hellre än att jag kände att jag skulle kunna göra det!! 
Men både den fysiska(smärtan) och psykiska (ångesten) sätter stopp för mig. 

Vill inget hellre än att kunna jobba! 
Men som det är idag, så skulle jag bara svika min möjliga arbetsgivare och det är varken bra för mig eller dom.. 

Jag är så less på skiten! Less på att ha ont, att inte få sova, att inte orka med något... 

Fan! 

Bara hoppas på att vi kommer fram till något bra i morgon. :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0