FULLT UPP!

Har vart iväg utan dator i några dagar, såå skönt! :)
 
I måndagskväll kom pappa och hämtade mig hos mamma.
På Djuröbron möttes vi av en fantastisk solnedgång på ena sidan och på den andra sidan var det en stark regnbåge som gick ner bakom skogen. Fantastiskt vackert!!
 
Tisdagen spenderades med att fixa inför onsdgaens festligheter. Det kokades 3 kilo pasta och hackades grönsaker.
Jag fastnade även i en sladd ute i nerförsbacken och föll som en fura ner på stenarna. Men vad gör man inte för syster? ;) Som tur var skadade jag mig inte såå mycket:P
 
Med endast 4 timmar sömn, så startade jag och syster onsdagen med att locka hennes hår och sminka henne. Hon packade ihop allt som hon behövde ha med sig och när hon åkt så tog jag en snabb dusch-för att sedan somna en knapp timme i soffan:P
 
Resten av dagen var fylld med tårar, skålar och jäkla massa mat!!
I efterhand så har jag oxå insett att det inte finns EN ENDA bild på mig och syrran tillsammans.....! Förjävligt..!
 
 
 
När jag, mamma, bror och Tusse åkte hem på onsdagskvällen var jag såååå trött och lagon rund under fötterna..
Tror jag knappt hann lägga mig i sängen innan jag somnade:P
 
I torsdags så sken solen och jag och Tusse åt glass och solade. Kvällen bjöds på grillning hos mamma och det var även så varmt och skönt att vi kunde sitta ute och äta! Det var en perfekt dag!! :)
 
Efter 14 veckors sockeruppehåll så drack(cooola) och åt(glass) jag och tusse gott!! :)
 
Fredagen var det studentfirande i Västerås. mycket varmt och skönt och otroligt trevligt!!! :D
Senare på kvällen blev det film hos Petrus- vi (jag) såg StarWars för första gången:P
 
Igår satt vi mest ute i solen, jag, mamma och grannarna. Fick i min en och annan cider oxå:P Vi gjorde egen pizza, som vi sedan bar ner och njöt av ute i kvällssolen:)
 
Kom hem till mig själv för några timmar sedan och fixat lite inför veckan.. Jobb imorrn!
 
Hoppas alla haft lika bra dagar som jag haft!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Segt med bloggande. Maste fortfarande vara bakfyllan fran allt skalande och mat fran syrrans utspring och fest;)
Nu ar det satt ett datum. Hemgang den 2a juli. Kolla schemat:)

Svar: haha! nä bara inte haft någon dator:P
Boka in den 5 på kvällen!:) Godtar iiinga ursäkter!!;)
Steffi

2013-06-14 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0