HÖST"LOV"

Nu kommer ni bli toookiga på mig! Men jag hade sett fram emot en vecka i skolan med vår snygge lärare- nä då är vi där i 2 timmar idag, för att sedan vara "lediga" resten av veckan.... Trodde aldrig jag skulle klaga på att få vara hemma:P haha!
 
Vi har i uppgift att söka lite praktikplatser, så ska ringa och besöka de platser vi är intresserade av. Jättebra att vi får tid till detta! Men var vi tvugna att ha honom just denna vecka då? haha! Faan!:P
 
 
När jag kom hem idag så kröp jag upp i soffan och kollade en serie. Regnet hade precis börjat ösa ner och det var mysigt att sitta inne i värmen och höra regnet slå mot fönstret:) Längtar tills jag har en egen lägenhet, så jag kan ha massa ljus tända och mysa riktigt ordentligt:) Går ju inte nu med katterna som hoppar upp på bänkar och bord..
 
Nu har jag lagt mig i sängen och väntar på mitt kvällssamtal från frugan:P Sålänge blir det nog en serie och gos med hudnarna:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0