FIRAR!

Guuud vilken vecka alltså!!
 
Har hemlighållt planer för mamma hela veckan! haha! I lördags fyllde hon år och jag har finslipat på att överraska henne på lördagen. Hon trodde vi skulle bli 5 stycken som gick ut o käka, men vi vart 13 stycken:) Hon vart mycket glad iaf- tuuur! haha!
 
Helgen har vart toppen! fredagen var lugn, med film och gotti tillsammans med mamma och tusse. I lördags var jag hos Leif på dagen och firade honom och sedan firade vi mamma. Seeeen firade jag o tusse att hon tagit sitt körkort!:D
Somnade sent i Tusses soffa och sov gott:)
 
I söndags så var jag o mamma i centrum, hon shoppade lite och fixade sin klocka (som hon fick i lördags) så den passade:)
Efter middagen kom Tusse- i biiil!! hihi.. Vi åkte runt ett tag och sedan hämtade vi Jonas på jobbet. Tog ifatt oss av veckan som gått och njöt av lite gott på Max:)
 
Idag var det skola igen, meeen så trött jag vart hela dagen!! Så det var skönt o komma hem förut! Strax blir det mys i soffan med vovvarna:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0