EN FIN MÅNDAG!

Heej alla:)
 
Vilket fint väder vi haft här i Sthlm idag!:) Jag har vart "ledig" idag. Vår lärare är på kärlekssemester, så vi fick hemuppgift idag.
Så jag har vart inne i stan och fixat den. När jag ändå var inne i stan passade jag på att småshoppa lite fönödenheter så som nya hårsnoddar, hårnålar, mascara och strumpor. Föll även för trenden donut till håret;)
Åt även en bit mat och åkte sedan hem.
 
Väl här hemma så tappa jag lusten för allt! Lyssnade mest på musik och surfa runt.. Men fixade även med läxan lite.
 
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, men ska strax kolla på Dexter tänkte jag:) Men först ska jag fixa en musikgrej, så jag får all musik in i mobilen oxå:D
 
Imorrn är vår lärare oxå borta, men vi ska vara i skolan iaf. Kommer ju bli en spännande dag! haha! Har en känsla av att alla kommer vara pratiga och vi kommer inte få ett skit gjort- om jag känner alla rätt! haha!
 
G'natt alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0