EN DJUP LÄNGTAN!

Skitdag.. Har haft noll lycka idag! Fått nej från 4 av mina önskade praktiker.. Får fortsätta jakten imorrn!
 
Nu på kvällen va jag uppe hos bästa Mr Awesome, tackar för att han får mig på bättre humör:) Blev chips, cola och Dexter- pefekt!
 
Nu har jag lagt mig och sitter på FB och ser massa bilder fån Sandy, i USA. Bilderna är från hundatällen, hur dom har räddat massa djur och att dom behöver hjälp. Åh va jag önskar jag kunde hjälpa!!
Jag längtar varje dag tillbaka till SF, på hur jag hade velat hjälpa mer med djuren där.. Saknar även staden, så otroligt mycket!!
 
Tänk om det våre så enkelt o bara flytta!
Nu får jag ju inte flytta för mina kära vänner;) men önskar att de var enkelt, att dom fortfarande hade vart nära:)
Men trooor, bara tror, att dom godkänner nog värmland(eller nån annan del av sverige) framför USA;D haha!
 
En fantastisk utsikt från vårt hotellrum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0