BLEEDING OUT!

Lejph, älskar att vi har lika musiksmak! För du ger mig maaassor av bra musik!!:D Tack för ännu en bra artist att lyssna på! ;)
 
 
Fått många sms idag, om mitt inlägg igår.
Är inget allvarligt som hänt, egentligen.
Men killen jag träffar, han har blivit kär.. Medans jag sagt att jag inte är intresserad av något förhållande-redan från början.. Vilket nu har lett till att han är ledsen och sur på mig.. Och jag på honom, för att det känns som att han förstör det vi hade.. Vilket gör mig irriterad!
Det är otroligt smickrande att någon känner så som han gör för mig! Men jag är inte redo.. Jag måste hitta mig själv! Jag måste prioritera mig själv. Inte behöva tänka på att jag har en partner som jag måste prioritera.
Jag är inte redo för det! Plus att det inte är rätt person för mig.
 
Han är en otrooooligt fin kille, mysig, omtänksam, rolig och charmig! Men det saknas nått. och då är det bara elakt att fortsätta, när jag inte kan ge honom det han vill ha.. SPeciellt inte när det är en annan person som faktiskt får mitt hjärta att slå dubbla slag. Inte schysst alls! 
 
Men som alla känner, man vill ha nån att smsa med, mysa med och bara vara med.. och det är nu förstört.. Så trist.. Nu kan ju inte han rå för sina känslor.. men han har vetat heeela tiden att jag inte velat något mer.. det blir jobbigt och fel.:/
 
Åhhh, ni grabbar alltså! Varför kan ni inte bara göra det lätt för oss? haha
 
 
 
Idag i skolan har vi pratat hotellklassificering och lite receptionistgrejer. Nu när man lärt känna alla ganska bra, så stod jag framme vid tavlan på ena rasten och fjanta mig (som jag brukar göra;)) och när jag stod där kändes det jävligt roligt!! Jag trivdes där!
Man kanske ska bli nån form av lärare? Ska på torsdag höra med mina två lärare hur jag skulle kunna gå tillväga för att bli såna utbildare som dom är! :)
Skulle vara jäkligt roligt tror jag! :D
 

Suuuck, nu är klockan sådär mycket igen.. Tur att jag har sovmorgon imorrn;)

Natti på er!
 
En fantaaaastiskt vacker bild som Tusse tagit:P haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tusse

Klart den är vacker, är ju du på bilden, eller aaa dina bröst iaf :P men jag vet ju att du är vacker heeeeeela du :)

Svar: haha, jaa preciiiis;D<3
Steffi

2012-10-17 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0