25 Oktober

Torsdag redan! Jisses va veckorna rullar på!!
 
Idag har vi haft grupparbeten i skolan, fått svara på frågor gällande städ. Det är roligt att vi är många nationaliteter i klassen, vi alla ser olika på hur städ funkar:P
Gick iaf bra, började runt 09 och klara 11.40. Då käkade jag min (efterlängtade) lunch och satt vid en dator en stund. När jag hade tänkt gå så såg jag att en grupp inte var klara än- och snäll som man är, så sätter jag mig med dom och hjälper dom. Deras problem var språket, vilket gör att dom inte förstår många av orden. Så jag agerade ordbok:)
Gick bra! Det är roligt att få hjälpa till:)
Imorrn är det rekryteringsträff i Solna. Har verligen iiingen lust att gå! Men vad ska man göra.. :)
 
Nästa vecka har vi matchningsvecka, då kommer vi prata mycket om vad för praktik vi vill ha och även få ta någon dag för att söka praktik på plats:) Det bästa med denna vecka kommer bli att vi får ha vår otroooligt snygga lärare! Tjoho!! ;)
 
Nu ska jag maila iväg lite grejer, sedan kommer Tusse och vi ska färga hennes hår.:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0