SHM- SOO HOT and MAGIC!

Det går inte med ord, eller kroppsspåk förklara för er hur magiskt det var igår!! Det sjuder i mina blodådror fortfarande!! Det var heeelt sjukt!!
 
Vi kunde inte ha haft bättre platser än dom vi hade, vi såg ALLT och ALLA och jag vet inte vilket som var häftigast- alla människor eller musiken! SHIT!! Sååå mycket människor som är där för en och samma sak-.SHM!
 
När vi kom dit igår, då var det ganska lugnt. Men kl 22, där dom gick på. Ljudet som kom då- enbart från folkmassan- var helt jäkla otrolig!!
 
Jag är fortfarnade ordlös över hur det var! Inget jag skriver kommer få er att fatta!

Jag kommer aldrig mera gå på en sån här konsert- för det kommer aldrig bli lika grymt!
 
Ljudet som följde av att "dont you worry child" kom på- MAGISKT!! Har aldrig hört något liknande! haha!
 
Idag har jag ont i foten kan jag säga! Men det var det verkligen värt!! Att i lite mer än 2 timmar, stå och "dansa" konstant tar fan på kroppen!
och att då redan innan ha ont i foten, stå på denna höga höjd så man fick svindel om man tittade ner och föreställde sig ramla och spänna kroppen- ja inte så konstigt att man är mör idag;)
 
Denna dag kommer jag minnas resten av mitt liv!! Tack världens bästa mamma för detta!!
 
Här är recencionen från Aftonbladet från igår- den är inte ens i närheten av hur bra det var! :P
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article15828129.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0