!

det är 4 dagar kvar tills jag får hämta nycklarna till MIN lägenhet!!! sååå fucking niiice!

idag fick jag även samtal från målaren, han hade goda nyheter till mig! informationen jag fått tidigare har vart att dom nog inte skulle kunna komma förens i januari- MEN nu kommer han på MÅÅÅÅÅNDAG!!!!! så när det är dax för mig att flytta in den 8 så är allt Klaaart!!
så Nice att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Hihi..

Kom på att jag måste beställa Internet!! men behöver hjälp av nån som har lite mer koll än mig, så blir ett samtal till bästa lejph imorrn:)

i helgen blir det att packa! tur att det inte är så mycket saker här hos mamma!:)

gaaah va jag längtar tills på måndag!:D

nu ska jag sova- och det ska bli jäkligt skönt! såå trött den här veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0