JÄKLIGT TRÖTT!

Hallååååå alla!!

Gud vilket otrooooligt härligt väder vi har idag!!:D
Jag och mamma har vart i Bålsta en snabbis, sen åkte vi till Kallhäll och hjälpte Jim med lite grejer. När vi kom hem igen, så var jag tvungen o sitta ute ett tag och suuuga i mig sol för att må lite bättre!

Usch, vill bara att detta skiten med Jim ska bli klar nångång.. Men snart, bara till sista maj, sen är det färdigt!

Igår var det Valborg. Jag går ju INTE till brasan! Har inte gjort det de senaste 2 åren- i ren protest! Usch! Ända sen jag läste naturkunskapen så vill jag inte gå dit! Har aldrig tidigare tänkt på hur många djur det är som dör en hemsk död när brasan tänds och dom eldas upp levande! USCH!! INTE OKEJ bara för att folk ska stå o titta på nån jävla brasa!:/

Iaf, min gårkväll/natt var toppen!! Jag, Tusse och Mr Awesome drog till PG med några andra och sen lite hemmafest. Så när klockan var 4.30 klev jag o Mr A in genom porten här nere och upp i (varsin) lägenheten för lite sömn.
Vi tog en taxi hem från Viksjö och den släppte oss ut vid "stora"vägen, så vi fick en liten promenad. Jisses va skönt det var! Solen var påväg upp. fåglarna kvittrade och det var i övrigt helt tyst. :)

Nu är jag heeeelt slut och skulle ju allra helst vilja gå o sova nu! Men det får vänta några timmar;D


Yttligare ett fint vårtecken:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0