GASTON!

Dagen blev inte som jag hade planerat... Fick hemska besked och hela alltet bara vändes upp och ner!

Vår fina vovve Gaston har lämnat oss.. Han gick en hemsk död till mötes och jag kan inte sluta gråta!!

Dom var vid Älvkarleby där det är fiskecamping och vackra ängar. Dom brukar alltid ta med Gaston dit.. När dom precis är på väg mot bilen så tar Gaston ett skutt över en mur, vilket ledde ner till ett vattendrag med galler där det forsar stora hemska vågor, "vår" kille slänger sig efter ner på betongkanten och dom ser hur Gaston slungas mot väggarna och sedan under ytan och försvinner... Dom kunde inte ha hoppat i vattnet efter honom för då hade dom dött själva.... Han har aldrig gjort något sånt här tidigare.. Men han måste ha trott att det var en äng bakom muren och inte ett stup ner till dödens vågor.. Dom stannade och fick tag på någon från vattenverket som skulle kunna stänga av hela forsen så dom kunde få upp hans lilla kropp och begrava honom... Men trots mycket letande hittade dom aldrig honom... Han dog framför deras ögon...

Framför deras ögon!! Usch, det är så jäkla hemskt!! Jag får så otroligt ont i hjärtat och själen när jag tänker på det!
På hur Diana och Rickard mår... Usch..

Vattenverksfolket ska under veckan stänga av vattnet så det kan letas mer och jag hoppas verkligen att dom kan hitta honom!!
Men dom hade sagt att dom kunde inte lova något...

Usch, det är så otroligt orättvist!! Vår fina Gaston finns inte längre...

Jag orkar inte skriva mer, huvudet och ögonen värker..


Första sommaren med Gaston♥


Vackra pojken!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud så hemskt!! Blir tårögd... Hoppas lille Gaston har det bra där han är!

2012-05-04 @ 17:53:31
Postat av: Mikkis

R.I.P. Fy så otroligt hemskt!!!

2012-05-05 @ 22:34:15
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0