ETT KAPITEL AVSLUTAT

Nu är det över! Och det är med blandade känslor..

Idag hämtade vi det sista i lägenheten och lämnade nycklarna.. Kommer ju inte sakna lägenheten, området eller människorna för fem öre! Men känner ändå ett tomrum..

Det har gått 3 månader sen den här cirkusen startade och jag är glad att en liten del är över..

Jag känner mig stark! Det gör jag! Men klart jag saknar Jim ibland..
Men det lär jag väl göra ett tag till! herregud, 3 månader är ju ingenting jämfört med 5 år!

Jag ser fram emot tiden som kommer! Sommar, med vänner och min familj:)
Jag är så otroligt glad att jag har mina fina tjejer!! Jag glömmer ALLT elände när jag är med dom:)
Och är så glad att jag har min mamma! Hade jag int haft henne vt jag inte vart jag hade vart idag..
Känns roligt att bo i mitt gamla tonårsrum:) Det ser ju inte ut som det gjorde då, men känner ändå minnena som studsar mellan väggarna!:P

Jag har försökt o lägga upp bilder, men dt står bara o tuggar... skiiitirriterande!!:/
såå blir inga bilder idag heller, sorry!

Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Chris

Du ser stark och fräsch ut! :)

2012-06-01 @ 20:23:36
URL: http://www.prinsens.se/liten
Postat av: Mikkis

Nu har du en spännande tid framför dej :)

2012-06-01 @ 22:49:35
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0