VERKLIGHET!

Blää vilken dag det har vart..

Gick upp och åkte till jobbet, men efter ca 2 timmar var jag hemma igen. Käkade fläskfilé igår och jag är typ allergisk mot det, så har sen dess legat under täcket här hemma hos mamma.. Magen blir helt körd när jag äter det!

Har även pratat med Jim idag i telefonen.. Kändes okej, tills vi lagt på.. Usch jag hatar det här!
Efter Påsken åker han till SF i 2½ vecka och sen när han kommer hem så kommer han flytta ut från vår lägenhet..

Det har känts så overkligt på nå sätt. Jag menar, jag brukar ju vara hos mamma när han är i SF. Så att jag har var här har lixom inte känts så konstigt.. Men när vi väl måste börja packa och flytta.. :(

Eftermiddagen har inte vart rolig.. Jag kan inte vara hemma själv, jag börjar tänka för mycket! Har inte gr¨åtit på över 1½ vecka, så när jag blev ledsen idag så kom det inga tårar.. Det är som att jag är uttorkad i ögonen.. Men tillslut kom dom, när jag stod o plocka disken och det slutade lixom inte!

Jag vill ha min egen lägenhet! Jag vill ha mitt eget som jag kan inreda och komma vidare, bort från den här jävla seperationen från mannen jag ville leva hela mitt liv med! Så länge jag bor hos mamma så kommer jag inte komma vidare.. För jag vet att detta bara är en mellanhand tills jag står upp igen.

Ska nog beställa säng från Kungsängen i veckan, om ändå Jim ska flytta ut så kan jag ju lika gärna beställa en nu. Får beställa den hit och ställa den i mitt gamla tonårsrum.

Näää, nu ska jag höja musiken och skrämma grannarna här!


Ett fint hjärta på gatan i SF♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0