STORM!

Jag är så sjuuuukt trött! Somnade sent igår och upp tidigt imorse!

Jag och mamma åkte och hämtade Linn och en vän till henne, sedan åkte vi till Sigtuna för storsök av Rimbo♥
Vi var inte så jättemånga, men skönt att vi var fler än 3:) Vi gick in i skogen och fram bland stock och sten.. och is och snö och vatten och kyla.. Men ingen Rimbo.. :(
Usch, ville inte åka hem! Men vi var ju tvugna och tänka på dom vi hade här hemma...

Väl här hemma somnade jag på soffan och vaknade upp med sån värk i kroppen! Så böev en varm dusch och sedan åkte vi till Kista och käka middag.

Självklart har jag lyssnat på Gotye oxå;D hihi.. Försökte koppla in mobilen till mammas surroundljud, men ville inte fungera:/ Men fatta feeeet den skulle vara med det ljudet!;D Får ta min ipod och lägga in den på den och koppla in:P

JUSTE! Måndag- då börjar jag jobba!!:D Ska bli roligt!! Förutom att det är sjukt tidigt! haha!

Fan vilken storm det är ute! Var ute med mina vovvar nyss och Aslan blåste nästan iväg!:P
Det är riktigt stjärnklart oxå! HATA att jag ska tänka på mig och Jim nu vaaarje gång jag ser upp mot himlen!:/ Har aldrig gjort det tidigare.. Men får tänka att det är JAG som har en vacker stjärna där uppe:)

Jag är trött, men fundrar på att lägga mig och titta på gårdagens Big brother. Det är ju världelöst, men så skönt o ligga o titta på det och få nå annat o tänka på. :P

Natti gott folk! Tack för ert stöd!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0