SNABB VECKA!

Vet ni, att jag älskar mitt nya jobb! Utan det hade jag nog tinat bort av olycka.. Denna vecka har bara susat förbi!

Idag är det 3 veckor sedan och hela denna vecka har jag inte tänkt på det alls! Och det är tack vara mitt underbara jobb! :D Dom är bäääst bäst bäääääääääst!!:D

Idag var jag och min chef, som jag inte får kalla honom, inne på högkontoret och lämnade papper. Jag njöt av utsikten över stockholm och även av det otroligt fina kontoret:) Såg även en grej hos dom som jag vill ha sen när jag har lägenhet, om jag har råd! haha.. Får ju hoppas vi har personalrabatt;D
Vi säljer ju glas, så vi kan även göra bilder på glasskivor! har hört om det förut och tänkt att jag vill ha det, så är ju riktigt nice att vi har det!:)

Annars idag så har jag beställt 3 rutor, gjort fakturor och städat lite. Måste köpa en mopp och lite andra små städsaker, får fixa imorrn!
Imorrn är det ju fan fredag! Såå snabbt veckan gått! Vet inte riktigt än vad helgen väntar, men vet att jag o mamma ska åka o handla lite grejer till morfars 70års kalas som är nästa helg.

Nu ska vi äta! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0