LOVELY JOB!

Gråååå lördag! Så trevligt! haha, eeeeller inte! Vart tog vårsolen vägen?

Veckan har verkligen gått fort, jag har typ inte haft koll på dagarna alls.. Men veckan har vart så otroooligt bra! Jag är så nöjd med mitt jobb! :D

Igår, vid halv fyra, kom Tusse till jobbet. Hon fick sig ett gott skratt till mina kära kollegor! :P
Sen åkte vi hem till henne och åt oxfile och potatisgratäng-muuums! Sen slockna vi typ i soffan båda två och låg där till halv tolv:P Perfekt kväll!

Idag så ska jag o mamma åka och fixa sprit o grejer till morfars 70kalas nästa vecka. Sen ska vi köpa Breaking Dawn och allt gotti till det o kolla på den ikväll!:D

shit, tre veckor har gått... Det är helt stört va fort det gått!
Jag mår hyffsat just nu, men det är tack vare jobbet! När jag är där tänker jag inte alls på vad som hänt!
Gotyes låt har oxå verkligen-på riktigt- fått mig att må bättre på ett sätt! Låter knäppt att en låt kan hålla ens livsgnista uppe, men det är verkligen så det känns! Hade hört den flera ggr innan allt detta, men det var inte förens för två veckor sedan som den verkligen gick rakt in i det trasiga hjärtat!

Jag har ju bott hos mamma i 1½ vecka nu, har en aningens ont i ryggen.. Men vet inte hur det skulle kännas att vara där hemma.. :/ Vill vara där, i mitt hem, men orkar lixom inte. :/

Ja, vi får väl se vad som händer!

Hoppas alla har en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0