LÅNG DAG!

Sitter hemma i soffan på Termo. Efter jobbet(!!) åkte jag hit för att tvätta. jag är strax klar och kommer då åka hem till mamma igen. Lyssnar högt på musik, då Jim precis åkte iväg en sväng. Så just nu sprängs Gotye ur högtalarna!:D

har även duschat o tvättat håret, gillar inte mammas munstycke- så då får man passa på;)

Jobbet då- sååå jävla bra!! Har haft en toppendag och jag älskar grabbarna jag jobbar med! haha! 3 kurder som är lika unga som jag är;) haha.. Nää men har haft en toppendag verkligen och den har gått fort! Har gjort några bokningar, beställt rutor och lagt fakturor. Har även fått äta kurdisk kebab och fått ett kurdiskt smeknamn, nämligen ett ord som betyder Blomman:P Minns ju självklart inte vad det kurdiska ordet var, men tyckte det var lite gulligt av dom:P

Kommer nog sova gott sen.. :P Upp igen tidigt imorrn! usch.. :/ Men blir ju roligt när jag väl är på plats:)


Snart träffar jag min plutt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0